Godmorgon

på er! =) Sovit gott? Det har jag gjort, sov som en stock trots jag inte hade några riktiga kuddar och täcke utan bara filtar och prydnadskuddar. Hade tänk gå upp tidigt eftersom skolan börjar i övermorgon men det gick inte.. Idag blir det en sväng till stan med syster. Är rätt fint väder ute med och då är det alltid härligt att strosa runt i stan, kanske sitta vid vattnet. Ska kolla om jag hittar en väska, gör jag det så lämnar jag tillbaka den jag köpte häromdan men annars behåller jag den fina väskan.

Här har ni dagens outfit! Ha en härlig dag, puss & kram =)


Tröja 3/4 arm och bar rygg: JC, 199kr
Favoritjeansen: Kompaniet, 900kr




Scarfs, min nya favorit: H&M, 129kr
Nu när jag är hos mamma har vi ingen digitalkamera så det
får bli webb bilder så gott det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0