Hemma från första dagen i skolan

Ja som sagt kom nyss innanför dörren. Vilket fint väder det är idag också! =)
Det var väldigt pirrigt först när jag kom dit. Alla väntade på att få komma in i en sal där alla ettor skulle samlas. När vi fick komma in uppträdde några treor (sjöng ett par låtar). Sen fick man följa med sina mentorer och klasskompisar till sitt klassrum. Vi lärde känna varandra lite och tog klassfoto så man kunde plugga på namnen tills imorgon hehe. Vi kollade runt på skolan och den är verkligen fin =) Ska nog bli kul att gå där i tre år, fick ju en sån bra klass också! Jag tycker det var riktigt kul idag! Längtar till imorgon då jag får gå tillbaka dit hihi.

Detta har jag på mig idag:


Plus mina vita tygskor.


Så ser väskan ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0