Home from school

Förlåt för ingen uppdatering idag på morgonen! Skärpning på mig. Började iallafall vid nio idag. Lärde känna klassen ännu mer vilket var jättekul. Sen hade vi en liten tävling. Tre elever från tvåan kom och berättade hur det var att gå linjen som vi går. De var jätteduktiga på att berätta och roliga. Sen fick vi skåp idag också. Måste köpa pennor, sudd och massa block att ta med mig nästa vecka. Alltså blir det stan nån gång i helgen. Det gillar vi. Men det var allmänt trevligt idag med klassen och på skolan =) Slutade vid halv tolv.

Har ätit lunch nyss. Vet inte vad jag hittar på nu men lite senare sticker jag hem till Timmy =)

Vad tycker ni om att starta tävlingar här på min blogg? Men då behöver jag lite fler läsare, så tipsa gärna alla om min blogg så fixar jag tävlingar! How about that? =)
 
Ha en fortsatt bra dag, kramar! =)


Fick göra så med benet så ni skulle se de "trasiga" jeanstightsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

2009-08-28 @ 14:05:09
Postat av: Laila

hehe, du är söt :)

2009-08-28 @ 21:13:49
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: i d a h c h r i s t i n a

om du ska ha tävling i din blogg äre bara att reklamera dig själv lite, typ kommentera mkt hos andra och så, inte spamma asså men slänga in en kommentar nånstans typ :)

2009-08-28 @ 21:28:34
URL: http://idahchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0