Mer shopping

Nu är jag hemma efter en hel shoppingdag med min syster. Det känns i fötterna att man har gått hur mycket som helst. Vi åt på restaurang också, Thai Silk var det enda som vi kom överens om så det blev det. Typiskt att det skulle börja regna lite smått medan vi var i stan, men vi var ju glada ändå för våra inköp =) Toppendag!

Är inte så hungrig nu men måste nog ta och fixa mat snart ändå. Tvn är det som gäller hela kvällen för det känns som att jag håller på att bli förkyld, ont i huvudet och kanske har feber. Usch! Skolan börjar ju snart och då vill man ju vara frisk. Men hoppas det bara är så att jag är trött efter denna långa dag.

I alla fall, detta följde med mig hem:


Bh: H&M, 129kr
Trosor: H&M, 69kr
Kalender: Dillbergska, 109kr
Ansiktsmask: H&M, 20kr
Scarfs: H&M, 129kr



Min nya skolkalender. Det blev den jag hade tänkt köpa igår, som bara
är för 2009 så får köpa en ny till nästa termin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0