22 december

Hejsan bloggen! Kan inte fatta att det är den 22:a! Ungefär en dag kvar till julafton!

Det är så skönt att det är jullov, för då kan man sova hur länga man vill och göra allt i sin egen takt. På morgonen har jag mest legat i soffan och smaskat i mig lite Mozartkulor och busat med Kitty. Fick några rivmärken på händerna, halsen samt magen. Hon såg min navelpiercing och ville ta den. Tänk om hon hade fått ett stadigt grepp alltså! Nyss duschat har jag också gjort och rakat benen. Ska bara sminka mig och dra på några kläder och senare drar jag in till stan en sväng för att träffa lite folk! Vad ska ni hitta på idag? =)

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: AH

sv; tack så grymt mycke sweety ! <33 :D

JO allt är super, själv?<3

2009-12-22 @ 14:23:28
URL: http://meercii.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: jo :)

hur är det med dig idag då? =)

2009-12-22 @ 15:12:29
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0