2:a december

Godmorgon sötnosar! Sovit gott? Ska snart packa ihop mina grejer och gå till skolan. Får öppna min adventskalender när jag kommer hem. Visste ni att det heter "advents" för att man förr började öppna den första advent? Så man kunde börja öppna den i november. Det borde heta decemberkalender! Har fått sms om att det är minusgrader ute. Jag är inte precis så sugen på att gå utanför portdörren idag.

Italienska prov idag! Nu gäller det, jag ska visa vad jag kan! Går det inte bra, gör man bara bättre nästa gång. Så ska man alltid tänka. Ha en fantastisk dag! Kram =)


Solade igår, det märks! Tycker det är så gutt att
ligga där i och det blir hett och musiken dunkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0