Bilder från förra Idolfinalen

Vilken dag! På morgonen tog jag bussen till skolan i sista minuten och skrev nationellt prov i matte. Där satt jag fyra timmar. Efteråt åkte jag och pojkvännen hem till mig och spenderade eftermiddagen tillsammans. Kommer ju inte träffas på några dagar nu. Sen åkte jag in till stan i hopp om att hitta något att ha på mig i Globen imorgon. Och vet ni? Det gjorde jag! Egentligen vet jag inte om det var så bra att jag hittade en topp till för nu har jag så många att välja mellan så jag kommer få en stor beslutsångest! Emma får väl bestämma vad jag ska ha på mig, hihi. Sen knallade jag bort och solade en kvar och efter det fick bruna lilla jag skjuts hem till en god kvällsmat.

Ikväll (eller inatt?) har jag pratat i telefon med min älskling och sen ringde jag upp Emma för lite planer om imorgon. Stockholm nästa!

Lovade ju er lite bilder från förra Idolfinalen =) Kommer fler!














Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig också. Ska du på Idol finalen idag alltså? :)

2009-12-11 @ 06:53:47
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0