Dagens nagellack

Skönt, det är bara en dag kvar i skolan för mig denna veckan! Imorgon har jag hur mycket som helst som jag ska hinna med innan resan till Stockholm på fredag. Berättar mer imorgon. Tänkte även lägga upp bilder på oss på förra Idolfinalen. Jag ser inte klok ut, haha. Då får ni något att skratta åt =) Kom på att va kul det skulle vara att lägga upp videoinlägg på galna mig! Något jag ska fundera på.

Ikväll har vi återfått en familjemedlem, nämligen kissen Kitty. Hon har varit borta, igen! Men nu åkte några förbi oss och hade med sig henne. Hon var superhungrig, pipig och kelig när hon kom hem! Vilken gullegris.

Ikväll kollar jag igenom matten, har ju två nationella prov imorgon i det! Man får sitta fyra timmar!? Men det behövs säkert. Ska även snart sova, kram!


Dagens nagellack: svart.



Kommentarer
Postat av: mina

Godmorgon..Min onsdag blev en lung & skön dag med magen i vädret..Snyggt med målade naglar.Ha nu en skön torsdag.kram

2009-12-10 @ 09:40:36
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0