Dumma uggs

Det blev en aning stressigt imorse på grund av att jag försov mig en timme. Kutade runt här och gjorde mig i ordning, det jag hann iallafall. Sen drog jag på mig uggsen och halkade ut i snöslasket. Det första jag skulle göra var att skriva prov, men läraren hade glömt det. Så vi fick leta runt efter förra årets prov och jag fick sitta i en korridor där det sprang och tjattrade massa personer hela tiden. Sen skulle jag knalla iväg till en annan skola och uggsen var verkligen inte på min sida. Jag blev superblöt och det smashade vatten i skorna när jag gick. Men det är kul att det har kommit snö iallafall.

Nu ska jag och pojkvännen gå in till stan. Kvällen består av shopping och pussar. Ha en underbar kväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0