I'm back in business!

Wohooo hej älskade blogg! Nu har jag internet! Vi har varit i Strängnäs i två dagar men nu är vi äntligen i Stockholm hos kusinerna! Berättar senare vad vi har haft för kul för oss igår och idag, så kika in här lite senare =) Här får ni en liten sneak peak på vad vi har gjort i Strängnäs.


Här sov jag. Huset är så litet så till och med JAG slår i huvudet ibland.
Jag är 1,57...


Supersöt kisse! Vi blev bästa vänner direkt. Kanske
var det för att båda heter Maja?


Här har vi ju mig!




Om man gick där det inte var skottat, var snön till mina knän...


Söta Måns.


Jag var ett stort fan av brasan.


Om ni nånsin har velat se min röv så har ni den där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0