Jordin Sparks

Fyyyyy va kallt det är! Mamma fick komma och hämta oss med bilen i stan för det var för kallt att gå hem. Men det var en rolig kväll med Kajsa i stan iallafall. Många skämt och oseriösheter. Vi köpte en present till pappa och ska köpa ett presentkort i någon sportaffär till honom också. Sen hittade vi en fin scarfs till mamma som hon önskade sig. Däremot har jag inte en aning om vad jag ska köpa till syrran! Tips? Sen köpte jag min julklapp som jag ger mig själv i förskott, alltså idag. En jättefin "kofta"!

Har sovmorgon imorgon och börjar vid halv elva, så nu tänkte jag tvätta bort sminket och krypa ner i soffan och sätta på en film för vi har beställt hem sex stycken nya. Ha en fin kväll! =)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh hon är för bra, söt blogg btw !:)

2009-12-18 @ 00:17:48
URL: http://blondieyagnes.blogg.se/
Postat av: Snesum

En fisk kanske :) <3

2009-12-18 @ 09:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0