Julafton på söndag?

På stan gick vi runt och kollade och visade vad vi önskar oss i julklapp. Sen blev vi superhungriga och satte oss ner på donken och slängde i oss lite mat. På vägen hem var det så blåsigt att man knappt kunde stå still, jag höll på att blåsa iväg. Speciellt mitt hår...

Imorgon ska jag och syrran in till stan och på lördag är det den stora dagen, julshopping med Emma! Då smäller det! På söndag ska vi fira jul med pappas släkt, för nästan alla skulle bort på julafton. Så det blir ett smakprov av julafton.

Nu ska jag ta en dusch och sen hoppa ner i sängen. Hörs! =)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ni firar väl på julafton också? :O

2009-12-17 @ 12:51:53
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0