Lek

Provet gick nästan galant idag! Förutom att jag glömde en gubbes namn och en bok som han skrivt för flera hundra år sedan. Missade några poäng där men försökte hitta på ett namn åt honom och skrev något i stil med Davaghi Alghieri. På engelskan gjorde vi en "lek" där man skulle beskriva ett engelskt ord för en som skulle gissa. Det gick sådär för mig och Emma, i panik försökte och försökte vi förklara orden men det slutade nästan hela tiden likadant, noll poäng.

Nu är jag iallafall hemma och har ätit godiset från min adventskalender. Känner för att proppa i mig några lussebullar eller liknande också. Har en söt pojkvän här också som halvsover på min säng. Ska nog följa med honom och gå in till stan snart. Ni får ha en fortsatt fin dag! =)

 


Kommentarer
Postat av: Dejana

SV: Skola som vanligt "/

2009-12-02 @ 18:40:34
URL: http://deki.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

hehe tack :D åh lussebullar är ju så gott!

2009-12-02 @ 19:13:28
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0