Mysdag

Vilken rolig dag det har varit! Hos mormor käkade vi och spelade tvspel från stenåldern (när mina föräldrar var unga). Min pojkvän var med och min snälla mamma och mormor berättade historier från när man var liten och massa andra hemska saker. Man hade lust att bara sjunka ner genom golvet. Men man får bjuda på sig själv ibland och vi fick otroligt många skratt!

Ikväll har jag spelat lite Guitar Hero och packat (det som går dagen innan) inför morgondagen. Då åker vi ju till Stockholm igen! Denna gången är det jag, min syrra och mamma som åker. Vad vi hittar på där får ni se! =)

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: ja det hände lite saker som gjorde den trist. men vad har du gjort idag då?

2009-12-25 @ 23:11:50
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0