Önskelista

Denna veckan ska det bli mycket julklappsshopping! En dag med syrran, en med pojkvännen och en med bästa vännen. Det är så jobbigt för alla man frågar om vad de vill ha i julklapp svarar "jag vet inte". Men jag ska inte säga något, för jag säger likadant själv. Av mamma och pappa samt släkten ska jag iallafall önska mig pengar så jag kan köpa hårförlängning hos frisören, eller önska mig en hårförlängning i present. Använder ju clips så det skulle gå jättebra. Sen funderar jag på en klocka. Det är ju modernt med lite större klockor som ser ut som herrklockor. Åh va snyggt det är! Eller lite fina armband och smycken kanske? Använder ju aldrig det annars, för jag tar aldrig mig tid att köpa det! Men jag har kommit fram till att jag ska önska mig pengar så kan jag köpa vad jag vill sen =)

Slänger upp en mysig låt som jag sitter och gungar till.
 


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: tack jodå det hade jag :D

2009-12-15 @ 00:01:31
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0