På ett annat sätt

Det bev en runda på stan i eftermiddag. Det är ju mest julklappar man är ute efter nu. Snackade med Emma idag och vi ska göra som vi alltid gör, vår tradition, julshoppar tillsammans! Det är superkul! Ska försöka tjäna lite pengar innan jul också. Misstolka det inte. Åh va jag längtar till julen! Om 22 dagar är det julafton. Borde jag lägga upp en nedräkningsgrej på bloggen? Hihi.

Efter stan hoppade jag på bussen och åkte hem till pappsen. Bland annat spelade jag GH. Det är störande för det är i otakt! Jag som har spelat trummor och gitarr märker verkligen det. Jag lyssnar på musik på ett annat sätt än förr, det är helt otroligt. Innan jag började med trummor sa pappa till mig att "när du spelat trummor ett tag kommer du börja lyssna på musik på ett annat sätt." Det är omöjligt att beskriva det. Men häftigt är det.

Imorgon är det mycket som ska göras så nu behöver jag lite sömn för att orka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0