Paketinslagning

Nu har jag köpt klart alla julklapparna! Superskönt! Köpte tre till syrran och två till till pappa. Det var väldigt mycket folk i stan, alla köper julklappar. Man träffade många "kändisar" (folk man känner). Bland annat min pojkvän hittade jag där! Det var jättekul att träffa honom och han följde med mig och köpte presenter till syrran. Skickade iväg henne då eftersom hon inte fick se. Kan heller inte berätta vad jag köpte, för hon läser min blogg =)

Nu har jag suttit på golvet och slagit in alla presenterna. Det är jättekul att göra det, men det är roligare om man har otroligt fint papper och snören och andra roliga saker man kan kleta fast på pappret. Nu hade vi bara papper med tomtar på (fast det är ju i och för sig jul) och rött snöre. Överdrev med snöret på ett av min syrras paket för det är så kul att locka det. Ett hyffsat litet paket med extremt mycket snöre, paketet syns knappt, hihi! Men ett paket har jag kvar att slå in, ett till pappa. Ska hitta på något busigt så han aldrig kan ana vad det är!

Jag sitter nöjd och har lockat snöret:
Jag: Fan..
Kajsa: Vad?
Jag: Det ser ut som en snopp..
(Gör om allt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-21 @ 21:00:11
Postat av: angelica

Sv: nej men tack, det är dock slitet men men..allt bra? :)

2009-12-21 @ 21:03:09
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0