Stockholm vs Kalmar

Igår åkte vi in till Stockholms city och strosade runt bland affärerna. Det var hur mycket folk som helst! Man fick tränga sig fram. Det är som att tiden går snabbare i Stockholm. Alla är så stressade och bokstavligen springer runt i stan. Det är verkligen skillnad mot lilla Kalmar som jag bor i. Men åh vad jag älskar Stockholm! Är man inne i en H&M affär och går ut från den ser man fem stycken till H&M framför näsan. I Kalmar finns det två. Jag fick iallafall med mig två tights och en foundation hem igår. Är galen i tights. Det finns en dragningskraft mellan dem och mig, haha!

Runt sju åkte vi iväg igen och kollade på fotboll. Det var min kusin som spelade någon cup och de gick vidare! Vi kom hem efter tolv och satt uppe och snackade till klockan två =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0