Tre dagar kvar!

Jag har inte haft så mycket till blogglust de senaste dagarna, med tanke på hur mycket det är i skolan nu precis innan terminen slutar. Imorgon har jag mitt första nationella prov i matte A. På torsdag har jag två stycken i matte B och nästa vecka ett till i A och dessutom SO prov. På allt det har jag massa läxor också. Ni förstår nog. Men mot slutet av veckan kommer jag ha tid igen!

Om tre dagar smäller det! Då åker jag och Emma till Stockholm, åh det ska bli superkul! Är det någon mer som ska gå på Idolfinalen?

Nu väntar jag bara på att badrummet ska bli ledigt så jag kan borsta tänderna och ta bort nagellacket så jag kan måla nytt. Hade tänkt mig svart denna gången, rawr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0