AAAAAJJJ

Då är man hemma efter en eftermiddag bland affärer. Mitt tålamod var ganska lågt för att jag har fått ont i armen av sprutan jag fick idag. Kan inte hålla armen i 90 grader, pff inte en chans. Sen är jag allmänt trött i kroppen efter en snabb vecka med mycket att göra. Men piggnade till när jag köpte ett par grejer, då blir man alltid livlig och glad. Sen köpte vi glass och åkte hem.

Vad ska jag göra nu? Jo jag ska pyssla det fint i rummet för vi får ju gäster över helgen. Åh, så kul det ska bli! Kusinerna från Stockholm kommer och hälsar på. Sen hoppas jag på att mamma slänger ihop något gott till kvällsmat för jag är rätt hungrig. Har knappt hunnit äta idag. Sen bänka mig framför tvn, hallå, det är ju Idol?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0