Bowlingbana hemma?

Bowlingen var superkul! Men efter första gången jag slängt iväg klotet bröt jag tumnageln på högerhanden och de andra naglarna pajjades lite. Det var ju lite mindre kul. Emma var bäst på vår bana. Vi kom överens om att hon har en bowlingbana hemma, i sitt rum, som hon tjuvspelat på.

När alla andra fick sluta efter bowlingen gick jag till min sista lektion. Jag började frysa så mycket så att jag satt och hoppade samt fick otroligt ont i huvudet! Är helt hängig, orkar knappt röra kroppen, trist! Nyss var jag på ICA med Kajsa och påväg hem tog jag hennes godis och använde min superkraft, snabbheten, och sprang ifrån henne hem. Jag kan ju säga att det absolut inte blev bättre med kroppen...

Nu ska jag käka piller mot huvudvärken och ta det lugnt. Ha en fin kväll! =)


Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi:) attans med naglarna:P

2009-11-12 @ 20:30:42
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0