Det var..

.. superkul hos farmor! Först åt vi, de hade stått och gjort kroppkakor hela morgonen. Brukar inte gilla det annars, det är bara farmors som går hem hos mig. Emma E (inte i min klass) och jag brukar alltid säga såhär när vi har kroppkakor som samtalsämne:
Jag: Farmors.
Emma: Mormors.
Jag: Farmors!
Emma: Mormors!
Jag gillar min farmors och hon gillar sin mormors helt enkelt. Det var så kul för pappa satt och pratade med mina kusiners pappa och var helt inne i samtalet så han märkte inte att farmor kom och slevade upp mer mat på hans tallrik. När han sedan tittade ner på sin tallrik som han trodde skulle vara tom:
Pappa: ?
Kajsa och jag gapflabbade.
Sen fikade vi och lekte med vår kusins barn. Han är supersöt! Han tyckte mina naglar var fina och satt och granskade dem och petade.

Vi fick åka hem ganska tidigt för jag har en hel hög med plugg som jag suttit med i ett par timmar nu. Ska nog ta en paus sen och bänka mig vid tvn framför Gossip Girl!

Ha en trevlig kväll sötnosar! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för produkt innan du plattar håret? :)

2009-11-15 @ 19:40:42
Postat av: valeria<3

Lät gott det! :)

2009-11-15 @ 20:22:26
URL: http://prinsessanvaleria.blogg.se/
Postat av: Madde

jag? Mormors.... ja e oxå me i de samtalsämnet :(

2009-11-16 @ 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0