Face your fears

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag gjort. Det var länge sen jag sov en hel natt utan att vakna. Har tvättat håret och sminkat mig. Ska klä på mig en tröja också sen är jag klar. Börjar halv nio idag, 20 minuters sovmorgon! På förmiddagen idag ska vi ta sprutan. Det jag är rädd för är biverkingarna, inte själva sprutan. Jag är van vid sprutor. Men face your fears heter det väl? =)

Då var det redan fredag igen. Härligt som tusan! Händer mycket kul denna helgen. Idag ska jag:

  • ta sprutan
  • åka till stan
  • köpa mascara
  • möta upp Emma (Ja, vad ska vi prata ihop oss om? Det får ni snart veta)
  • träffa pojkvännen
  • städa mitt rum och lägenheten (kusinerna från Stockholm kommer ner hit imorgon!)

Det är vad jag kommer på just nu. Men nu måste jag göra mig klar. Ha en underbar dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0