Fick stå på prispallen

Danstävlingen var väldigt kul! Men det var lite segt att sitta och vänta på att Kajsa och Elin skulle upp på dansgolvet igen. Vet ni? De vann silver i par disco!! Massa grattis till er brudar!! Ni ägde!!!

Jag har varit där i sex timmar så började bli lite trött och gick hem. Kajsa hade hiphop kvar att dansa så får se hur det har gått sen när jag träffar dem. Kick som asses nu Kajsa!
Man blir så sugen på att gå upp på dansgolvet och bara dansa med, det ser så himla livligt och kul ut! Pratade med Emma och vi kanske ska börja i det. Superkul!

Ikväll ska vi äta thai mat så ska ut och möta upp mamma och Kajsa senare. Just nu försöker jag lägga över bilder till datorn, men sladden samarbetar inte med mig.


Tumme upp för er! Döpte denna bild till apa.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag var på tävlingen i 10 timmar! :o

fin ap bild då? haha

2009-11-08 @ 10:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0