Går på autopilot

Godmorgon sötnosar! Segade mig upp vid fem idag och duschade. Har det hänt er också att ni går på autopilot en liten stund och sen minns ni inget av vad som hände? Det händer mig jätteofta. Senast idag. Helt plötsligt stod jag i badrummet och tvättade håret! Jag tror att jag inte minns för jag var så trött. Om jag ligger och smsar när jag håller på att somna eller precis när jag har vaknat så får jag alltid gå tillbaka och läsa vad jag skrivit när jag vaknat till. Som sagt, det blir så när jag är supertrött.

Idag har jag mitt favoritämne, idrott. Tur att vi ska vara inne för det är olagligt väder ute. Regn och blåst. Igår snöade det förresten! Snöstorm till och med, när jag skulle gå till italienskan. Nu börjar jag snart skolan så ska klä på mig vinterjackan och hoppa i skorna och börja vandringen (tar mindre än 5 minuter).

Ha en underbar dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0