Grymt bra!

Som väntat så är jag pigg nu. Hörde på radion idag att om man sover 30 minuter på dagen, är det lika mycket som 2 timmars sömn på natten. Det där känner jag av, om jag sover på eftermiddagen efter skolan behöver jag inte lika mycket nattsömn.

Nu ligger jag i sängen med laptopen. Gick in på The Voice's hemsida och lyssnade på deras webbradio. Vilken bra överraskning! Det är grymt bra låtar hela tiden! Den kommer vara på dygnet runt hos mig i fortsättningen.

Bevis på att mitt hår växer fort? Blekte det för 2 veckor sen och som beräknat har jag fått lite utväxt. Har tråkigt så berättar lite intressanta saker, hehe.

Ska snart försöka sova. Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0