Knasiga jag och Emma

Vilken blöt dag! När Emma och jag skulle ta oss till idrottshallen hittade vi inte vart vi skulle vara. Vi gick runt där inne men hittade bara massa andra klasser och personer som stirrade på oss som om vi var helt fel ute. Men det var vi ju. Vi gick ut och runt hela huset och ett bygge bredvid och hittade en annan ingång. Vi blev jätteglada för vi trodde att vi hittat rätt, men nix vi kom till samma ställe som förra gången. Efter massa långa gångar och folk som skrämt oss hittade vi vår lärare!
På idrotten planerade vi vad vi skulle göra resten av terminen på de lektionerna. Det var förslag som: balett, lana, klädpoker, kurragömma och massa annat galet kul!

Emma: Wrestling!
Jag: Åh neeej inte wrestling!
Emma: Vad är det för något?
Jag: Jag vet inte..

 




Kommentarer
Postat av: emma

hahah jag döör! xD

2009-11-05 @ 18:42:53
URL: http://heytheree.blogg.se/
Postat av: maysan

hahahahah, så trög aså!;)

2009-11-05 @ 18:56:53
URL: http://maysann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0