Kvällen

Vi började kvällen med att äta. Sen valde jag, Kajsa och en av grabbarna en film som skulle underhålla oss. Det blev Scary movie 4, den har jag inte sett innan. Den var jätterolig! Efter det satt Kajsa och jag och snackade lite. Vi kom överens om att på tre skulle vi göra de fulaste minerna vi kunde! Jag gick ju på det och när jag gjorde en väldigt vacker min lutade hon sig åt sidan och mitt face var vänt mot alla vuxna som fick se mitt fina ansiktsuttryck. Fler sådana roligheter hände också såklart.
Senare fikade vi och efter många skratt åkte vi hem.

Nu ska jag, syster och pappa slänga oss på soffan och spela wii. Ha en fortsatt trevlig kväll!


I somras. Spenderade i princip varje dag i stan.
Älskar sommar, sol och värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0