Myspys

Ni ser rätt, jag är hemma idag. Har ont i huvudet, småhostig och allmänt hängig. Sen känns det som att jag har en temperatur på 100 grader. Har legat i soffan och kollat på film hela morgonen. Nyss har jag städat lite på mitt skrivbord, i lådorna. Va mycket onödigt det får plats i de supersmå lådorna!

Jag tycker det är så tråkigt att vara hemma, jag vill oftast ha något att sysselsätta mig med. Jag ska nog fota min byrå så jag kan sälja den. Sen tänkte jag kleta på en ansiktsmask och lägga mig på sängen med massa kuddar och filtar och läsa bok slash tidning. Det låter väl mysigt?

OBS! Som sagt, ni som försöker nå mig på mobilen, jag har inte gratis sms så kan inte svara.

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Det låter bra det! ^^

allt bra idag då?

2009-11-10 @ 11:58:40
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Joana

:) bara dansat för jag o min dansgrupp ska typ uppträda ganska snart :) hehe sj då?<3

2009-11-10 @ 12:55:09
URL: http://joanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0