Sprutan gjorde inte ont alls!

Nu har vi precis tagit sprutan! Det gick superbra! Jag brukar alltid få ligga ner för annars finns chansen att jag svimmar, men idag satt jag och slappnade av och det gav verkligen resultat! Men när jag hade tagit den kom paniken vällande över mig och jag blev yr och lite illamående. Men jag tänkte positivt och bra tankar och tog djupa andetag och det försvann.

Adam var dum och skrämde upp oss med att sprutan skulle vara en meter och massa sådana knsiga saker. Jag bad han hålla tyst men det funkade inte. Nu haltar han runt med armen nästan på golvet och låtsas att det gör ont och att han har feber.

Nu sitter jag på svenskan och ska börja på en novell. Har hörlurar och lyssnar på hög musik, gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0