Aj!

Förlåt för dålig uppdatering idag. 

Idag blev det en sväng på stan med pojkvännen. Fikade där och har haft en supermysig dag! Ikväll har jag bytt till pappa. När jag skulle bära ut mina tusen väskor till bilen fick jag ont på vänster sida och bak i ryggen och höll på att falla ihop. Men tog mig igenom bilresan, även om jag nästan skrek av smärta när mamma svängde bilen, haha konstigt. När jag kom fram till pappa blev jag yr och har haft svårt att andas men nu gör det bara väldigt ont. Är nog inget allvarligt. Hoppas det är bättre imorgon!

Nu ska jag krypa ner i en skön, varm säng och plugga in hörlurarna i öronen och sova. Godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: linn

har fått ny blogg nu!:P

www.wordsofmylife.blogg.se

2009-10-26 @ 23:49:16
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Har du lov nu eller?



Tack detsamma, njut av veckan!

2009-10-27 @ 08:38:03
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0