Piercing

Har nyss varit och köpt presenter till mamma för hon fyller år på torsdag. Kajsa och jag tog cykeln och cyklade runt i stan. Vi är experter på att skämma ut oss, men det gör oss inget för vi bara gapflabbar åt det. Vi är som två små clowner. Sen utbrast vi: "Vi kan nog inte göra något mer som skämmer ut oss." Lite senare: "Jo det kunde vi."

Skulle behöva gå och sola solarium idag, men har inte en enda ledig sekund på hela kvällen! Jag har so prov imorgon som jag knappt övat på. Sen massa annat tråkigt.

Nu ska jag gräva ner mig i läxor. Ha en trevlig kväll =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Annica

fin blogg du har:)

2009-10-20 @ 18:30:53
URL: http://annnicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0