=)

Trodde aldrig jag skulle ta mig igenom rundan vi sprang! Det var ju någon som hade önskat regn också, och självklart började det regna. Vi blev urblöta, tappade bort klassen men Emma och jag tog oss skrattandes igenom det ändå.

Har tryckt i mig massa mat, var hur hungrig som helst när jag kom hem! Kommer rulla till skolan imorgon..

Min syster står här och gapar om att jag ska följa med henne och köpa godis, får väl slänga på mig jackan och följa med då. Vi gör en kompromiss, jag följer med henne nu så följer hon med mig och solar sen om jag hinner!

Ha en fortsatt trevlig dag! =)

Kommentarer
Postat av: emma

haha vi var såå bra! ;)

2009-10-22 @ 17:48:34
URL: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0