Laktosintolerant? Nej tack

Uppdateringen idag har väl inte varit toppen.

Idag i stan åt jag och pojkvännen på donken och sen satte vi oss vid vattnet och väntade på att bion skulle börja. Det var inte världens bästa film, men vad gör det när man har världens bästa sällskap? Ikväll käkade vi pizza och smart som jag är tog jag ingen Lactrase (jag är ju laktosintolerant) och fick såklart superont i magen. Trodde jag skulle dö. Men det är bättre nu som tur är.

Vad dagarna går fort. Snart är lovet slut, det är ju inte klokt! Men nu ska jag hoppa ner i sängen och öppna boken jag läser och hoppas på att jag inte mår illa imorgon när jag vaknar på grund av laktosen. Hörs! =)


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ja:) aj stakars magen :(

2009-10-29 @ 09:36:54
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0