Slagit in presenter

Förlåt för dålig uppdatering idag, men kom nyss hem =)

Nu har Kajsa och jag suttit på golvet och klippt i presentpapper, tejp och pysslat ihop några paket som är till mamma imorgon för hon fyller ju år! Eller, Kajsa slog in sen rev jag upp det för det såg inte så bra ut och så gjorde jag om det. Det gäller att ställa klockan på ungefär fem imorgon då, jippi. Använda våra helt underbart vackra sångröster ska vi också göra.

Vi får se om jag klarar mig igenom morgondagen, vi ska nämligen springa 7 km på idrotten! Har spanska efter det också medan nästan hela klassen slutar, härligt. Kommer frysa ihjäl.

Är supertrött! Ska plugga lite på spanska glosorna och sen sova. Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0