14 september

Hej sötnosar! Jag försov mig idag så hann inte skriva på morgonen. Sprang runt som en galning och gjorde mig iordning, var fortfarande helt speedad när jag kom till skolan, men kom i tid iallafall, pjuh. Fick sluta en trekvart tidigare idag vilket var väldigt skönt för jag är supertrött!
Åt lunch med bästisarna på en annan skola idag och deras trevliga klasskompisar, det var jättekul! =)

Vad som står på schemat för eftermiddagen och kvällen är följande:

  • Slänga i mig lite mellanmål
  • Plugga italienska, biologi och kemi senare ikväll för det måste jag ha pappas hjälp till
  • Packa, pappa hämtar upp mig och syrran senare för vi ska bo hos han i en vecka nu
  • Duscha
  • Är det något mer?

  • Dagens outfit =) Hann inte fixa med kläder på morgonen
    så bara drog på mig det första jag hittade.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack detsamma din var också fin, jo det är bra men lite ont i magen bara. :) Själv?

2009-09-14 @ 15:45:02
URL: http://jeffsflikka.blogg.se/
Postat av: emma

Hej Maja! jag hittade till din blogg (y)

& jättefin är den verkligen!! :))

Ha det gött! :D

2009-09-14 @ 21:12:08
URL: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0