9 september

Godmorgon på er! Snoozade till kvart i sex idag, alltså en halvtimme och har nu förstått att jag hinner bli klar i god tid när jag går upp kvart i sex istället så det kommer jag fortsätta med. Vet inte riktigt vad som står på schemat idag men slutar klockan tjugo i tre och det är ju ganska skönt.

Hela morgonen har Michael Jacksons låtar dunkat ut ur datorn i mitt rum. Han är så bra! Eller var.. Just nu lyssnar jag på Smooth Criminal men även Dirty Diana har spelats mycket.

Ingen buss idag till skolan, eftersom jag är hos mamma och då tar det knappt tio minuter att gå. Härligt det. Så nu ska jag kleta på lite till mascara och sen sticker jag. Ha en toppendag allihopa! =)


Idag ser jag ut såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0