Ett litet tips för nya veckan

Då var man uppe och snart iordning. Har redovisning idag i skolan om en faktabok som man fick välja och självklart valde jag astronomi, så det ska bli kul. Slutar vid tre idag, men man kna ju alltid hoppas på att få sluta lite tidigare som vi brukar få på måndagar! Efter skolan bli det en sväng på stan med syrran, det var jättelänge sen jag shoppade! Måste plugga lite också sen kommer pappa och hämtar upp oss för vi ska byta till honom idag.

Va veckorna går fort! Det är ju redan en ny! Ett litet tips: tänk postitivt, att denna veckan kommer bli bra. Säg det högt för dig själv och tro på det. Se framför dig hur du klarar av de saker du ska göra, kanske göra en redovisning men du är jättenervös eller våga gå fram till en ny person och inleda en konversation. Se framför dig hur du klarar det galant, hur du uppnår dina mål för dagen, veckan eller kanske månaden.

Nu ska jag klä på mig och gå till skolan, ha en underbar dag! =)


Snyggt med nitar!


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godmorgon :D Nu är jag tillbaka på bloggen :D

2009-09-28 @ 10:12:33
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe.

Nåt skoj som händer denna veckan ?

2009-09-28 @ 10:21:20
URL: http://emsiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0