Gapflabb

Skulle ljuga om jag sa att jag gjort klart läxan, men just nu hjälper pappa syrran och jag behöver hjälp i matte och kemi. Får bli senare. Det gör inget om jag lägger mig ganska sent idag, för jag har sovmorgon till kvart i tio imorgon! Jippi! Sen slutar jag kvart i ett så det blir en extremt kort dag. Satt och snackade med Madde i telefon förut och då bestämde vi att vi skulle luncha imorgon, åh så kul det ska bli! =)

Har legat i soffan och gapflabbat till Idol nu. Men de gör ju så gott de kan. Vissa är ju riktigt duktiga också, jag gillade speciellt han som är en kopia av Peter Jihde. Vem tycker ni var bäst?

Maya påminde mig om att vi inte alls får barnbidrag längre, utan studiebidrag och det kommer den 27:e! Jag kommer ju hinna bli gammal och rynkig innan det är den 27:e! Hur ska jag stå ut att vänta?!

Nu ropar pappa att han kan hjälpa mig, så vi ses snart sötnosar!

Kommentarer
Postat av: maya

haha så är det när man e gammal. jag fick inget barnbidrag i somras för jag hade redan fyllt 16 :(



så på sommaren så får vi inget studiebidrag, det är meningen att man ska sommajobba då!

2009-09-16 @ 07:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0