Godis sugen

Nu är jag hemma från skolan. Kul idag som vanligt. Fick sluta en timme tidigare vilket var jätteskönt.

Nu ska jag planera eftermiddagen och kvällen, skriva in i min kalender (älskar kalendrar) mellan vilka tider jag ska plugga m.m. Ska verkligen försöka att hålla fast vid de tiderna jag skriver upp också! Är ju inte så bra på att hålla tider.

Nu står det såhär i min kalender: Måndag Plugga mellan 16.00 - 18.00
..då har jag alltså 45 minuter på att göra vad jag vill. Sticker till ICA och köper godis! Hörs senare underbara läsare! =)


Tog på mig mitt nya armband idag också.
Bläddra ner för tydligare bild.


Kommentarer
Postat av: Evin Anna Elizabeth

SV: Visst är den! Jo då det är fint. Hur är det själv?

2009-09-07 @ 16:06:49
URL: http://eviinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0