Godnatt, sov sött

Förlåt för dålig uppdatering idag! Ikväll har jag packat ner mina grejer hos pappa i massa väskor och bytt till mamma som jag nu ska bo en vecka hos, som vanligt. Har varit dålig på att plugga idag, det betyder ju bara att jag får mer jobb imorgon, inte så smart kanske. Har även tryckt i mig massa godis som jag inte tål, är laktosintolerant, så har en känsla av att jag inte kommer må så bra imorgon. Så brukar det bli. Men hoppas på det bästa!

Har krypit ner i sängen, höll på att frysa ihjäl men nu börjar det bli varmare. Datorn är ju en anledning, ibland bli den så varm att den stängs av! Kollar på framträdanden från MTV vma, just nu på Beyoncé, häftigt hur hon rör sig på scenen, häftiga rörelser menar jag. Sen sjunger hon ju så bra! Men nu ska jag snart sova. Imorgon klockan 9 på morgonen ska jag till en läkare på grund av att det har kliat och jag har eksem över i princip hela kroppen. Så vi får se vad det kan va! Berättar mer imorgon när jag varit på läkarbesöket. Godnatt, sov sött! =)


Kommentarer
Postat av: my

Sv: njaa kanske lite :D

2009-09-22 @ 07:21:27
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Är det inte lite kallt att ha så korta shorts?! :O

2009-09-22 @ 08:18:31
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0