Hemma från Öland!

Då var man hemma från en natt på Öland med klassen. Det var hur kul som helst! Men några missade bussen, haha stackarna, men de kom senare på kvällen. I torsdags när vi kom dit la vi först in vår packning i söta små stugor som vi övernattade i och sedan gick alla ner till stranden. Vi såg en säl! Det var kul för jag har aldrig sett en säl i naturen, bara i djurparker. Sen gick vi runt och kollade på växter eftersom det var i biologin vi åkte dit. Hoppade in på ICA och köpte kvällsmat till grillningen senare på kvällen. En i klassen är eldslukare kan man väl säga så han hade en uppvisning för oss vilket var jättehäftigt! När det blev kolsvart ute kollade vi alla på stjärnorna, så fin stjärnhimlen är! Det är helt otroligt.
Efter det följde killarna med till Agnes, Mayas, Melindas, Emmas och min stuga där vi kollade film. Jättekul! =)
Sen somnade vi så gott.

Idag, upp med tuppen. Eller inte med tuppen men vid klockan nio, då vi skulle plocka växter och leta djur som vi sen nästa vecka ska redovisa om. Jag hittade världens läskigaste spindel, aldrig sett något liknande förut. Stor och läskig. Sen lagade vi lunch och åkte buss hem.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är supertrött! Ska snart slänga mig på soffan framför tv:n och kolla på Idol som Hanna påminde mig om att det var ikväll. Har missat flera avsnitt av det. Ha en underbar kväll! =)


Böda på Öland.


Här har vi några av grabbarna.




Här bodde vi, jag, Emma, Agnes, Maya och Melinda.


Här sov vi. Fångade Emma på bild, hihi =)


Vårt lilla kök.


En supersöt och sprallig liten kattunge som bodde hos
ägarna av stugorna. När Emma och jag gick till killarnas
place var kissen där så vi gosade med den lilla plutten =)


Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

så härliga bilder

2009-09-18 @ 20:10:37
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: Ser idol! :D

Ser du det? ;D

2009-09-18 @ 20:49:19
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: my

Sv: härligt, joo bara bra D:

2009-09-18 @ 22:20:25
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: emma

det var mysigt där på böda! :)

åh kissen :*

haha kram!

2009-09-20 @ 20:41:55
URL: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0