Ja, ni ser rätt

Ja ni ser rätt, jag är uppe och klockan är kvart i tolv. Men jag tänkte prova en sak, att vara uppe till runt ett och se om jag är trött imorgon. När jag lägger mig runt elva är jag dötrött dagen efter, men ibland när jag lägger mig mycket senare är jag pigg dagen efter. Så ska prova det idag, och imorgon dra en slutsats. 

Det blev en mysig kväll med älsklingen. Låg i soffan framför Idol bl.a. Har gjort två uppgifter i matte, duktigt va? Orkade inte mer ikväll. Istället håller jag på att måla naglarna och lyssnar på musik samtidigt som jag bloggar =)
Längtar så extremt mycket till hårförlängningen kommer, kanske blir det imorgon!

Hörs imorgon innan skolan, som blir väldigt soft! Berättar imorgon varför. Ciao!

Kommentarer
Postat av: victoria

okejokej:)

ja funderar också på de haha.

händer imorgon?

2009-09-30 @ 23:51:26
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vad blev slutsatsen då? ;D & vilken storlek hade du i din såndär tröja? (:

2009-10-01 @ 17:38:28
URL: http://maysann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0