Köpa glass & sätta mig ute

Oj så kul det var att köra bil! I början gick det ju inte så bra, det första jag glömde var att sätta på mig säkerhetsbältet, hehe. Sen gjorde jag så att bilen guppade, pappa satt och höll i sig. Jag körde runt på en bilprovningsplats och det var lite folk därinne och jag svär på att de satt och fikade och kollade på mig när jag körde medan de satte fikabrödet i halsen av skratt. Men i slutet gick det faktiskt ganska bra =) Pappa och jag hade en rolig stund med massa skratt iallafall. Måste hitta någon tid i veckan då jag inte har något planerat och köra mer!

Det är ju så fint väder idag igen, så jag tänkte gå och köpa en glass och sätta mig ute på en filt i solen och läsa lite kemi så har jag det gjort sen. Denna helgen har jag varit riktigt duktig på det här med att göra läxa i tid =) Har ju snart kemiprov också. Senare kanske jag träffar någon kompis.

Ha en fortsatt trevlig dag! Va ute i solen om det är fint väder, för det är ju bland det bästa som finns! =) ♥

Försöker lägga över bilder från min mobil till datorn, men mobilen försöker inte samarbeta med mig. Så bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Tackar :D Jadå allt e bra med mig :) sj?

2009-09-20 @ 13:38:47
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!

vad bra att det gick bra att köra! haha :)

2009-09-20 @ 19:14:16
URL: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0