Öland

Somnade i soffan men min syrra var SÅ SNÄLL och väckte mig, jag hatar när hon gör det. Antingen kittlar hon mig under fötterna eller något annat irriterande! Satte mig och pluggade lite vid köksbordet, fick veta idag att vi ska ha redovisning i biologin imorgon och tror ni jag var beredd på det?! Inte alls! Så med jämna mellanrum måste jag hela kvällen sitta och plugga in en text om fågelfaunan på Öland. Sen på torsdag ska vi åka till Öland och sova där till fredag! =)

Nu ropar syrran att jag ska komma och se om jag vill ha något för hon säljer jultidningar, hehe. Sen går jag bort till solariumet och solar 13-14 minuter. Efter det kommer pappa och hämtar upp oss!

Ha en fortsatt trevlig kväll! =)


Sola solarium.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Sv : gud så härligt! Jo den har varit amazing! :) Vilken fin blogg du har kära du!

2009-09-14 @ 18:44:26
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/
Postat av: emma

gick det bra i skolan? (: jag har också varit och solat ikväll, jävligt skönt

2009-09-14 @ 18:58:10
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0