Rekord!!

Man kan väl säga att jag inte gjort någon nytta ikväll, suttit framför datorn, legat i soffan framför tvn, ja allt som jag inte borde göra helt enkelt när man har såhär mycket plugg. Msn slutade funka, så spelade lite GH istället och slog mitt rekord i streak! 447, innan var det något på 200. Man kan ju verkligen inte säga att jag äger, spelar för att det är kul helt enkelt =)

Har ingen lust att sova, vill va uppe och hitta på massa kul istället! Vill att det ska vara helg så man kan va uppe länge och sen sova länge på morgonen. Imorgon måste jag gå upp vid 5 och det finns bara en sak att säga: Blä!

Snart ska jag krypa ner i sängen, vi hörs imorgon. Godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: emma

javisst är det (: vad har du sysslat med ikväll?

2009-09-14 @ 22:09:06
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0