Supit

Har krypit ner i fåtöljen i vardagsrumet framför tv:n och kollat på Idol, Brooke knows best och lite på Kändisdjungeln. Har i princip gjort allt jag inte ska eller har tid för, hehe. Bryggde kaffe och har suttit och supit det nu för att orka plugga och orka vara vaken imorgon på lektionerna. Att dricka kaffe på kvällen bidrar att orka hålla ögonen öppna i skolbänken, annars somnar jag, hehe. Så nu är jag pigg och ska snart sova, smart va =)

Har idrott imorgon, usch va tråkigt! Det skulle inte förvåna mig om vi skulle va ute i det kalla vädret och det började snöa. Haha nej, men spöregna.

Ska försöka läsa ett kapitel i kemi nu. Godnatt, hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0