2 - 0 till kakan

Tjolahopp! Morgonen blev stressig men som tur var fick jag skjuts till skolan. Men då visade det sig att jag inte hade någon spanska som var den första lektionen. Sånt är väl typiskt? Hittade iallafall två tjejer från spanskagruppen som kollade film så jag satte mig där också en stund innan jag smet iväg. På eftermiddagen hade vi ingen biologi heller, vilket betyder att vi får en håltimme på ungefär 2,5 timmar. Då stack genast Emma och jag hem till mig och slängde ihop till kärleksmums! Jag bakade ju det för ett par veckor sen, då den blev helt åt skogen. Idag blev det 2 - 0 till kakan...

Efter skolan hoppade jag på bussen hem och slängde mig på soffan och somnade. Men nu är jag vaken och ska kolla mailen för jag har mailat mina lärare och sen ta tag i läxorna. Det är otroligt mycket just nu! Ni får ha en fin kväll så hörs vi senare! =)


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Händer hos dig idag? :)

2010-02-10 @ 08:33:58
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Tina

Sv: Hej igen ^^ idag har jag bara vart i skolkan som vanligt:D sj!

2010-02-10 @ 15:23:32
URL: http://tiinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0