Alla hjärtans dag

Godmorgon! Idag gick jag upp halv tio för jag ville inte sova bort hela dagen med att gå upp vid tolv. Idag är det ju alla hjärtans dag! Så när jag gick upp idag låg det ett paket på golvet, supergod choklad och ett gulligt kort!

Jag har precis gjort mig klar och nu ropar syrran på mig att jag ska komma ner. Vi ska åka iväg en sväng till stan innan jag ska träffa pojkvännen för att "fira" alla hjärtans dag. Ni får ha en underbar dag fylld med hjärtan, hihi! Kram

Här är min alla hjärtans dag outfit!


Ville ha något som är rött eller rosa
för det passar ju alldeles utmärkt idag så det blev detta!


Haha vilken blick jag fick med.




Tack pappa!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad fint! Allt bra idag då? Jag såg också melodifestivalen igår och vad grym Andreas var! :)

2010-02-14 @ 12:30:32
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0