Ett måste inför sommaren

Ciao! Nu är jag hemma efter en helt otroligt rolig dag! Mötte upp vännerna och vi letade upp ett café och satte oss där. Köpte kakor och kaffe och snackade massor! Sen gick vi och och kollade i butikerna. Jag hittade en supersöt topp men såklart så ska mitt kort strula. Behövde köpa en mascara också men det få bli imorgon ;-) Hittade också ett par blommiga tygskor som jag måste köpa. Det är ett måste inför sommaren! Tänk till bruna ben.

Efter stan följde jag med Emma hem och kollade på deras nya lägenhet. Den var så himla mysig och de har en gullig kanin där också som man inte ville sluta klappa. Ska träffa Emma imorgon med för hon behöver låna min laptop. Jag är lite småsur för alla och då menar jag verkligen ALLA gymnasieelever har ledigt, förutom vi. Såklart så ska vi gå till skolan för att skriva ett 3,5 timmars långt prov och sedan ha som en föreläsning om "Gränser" (no idea what that is)! Dessutom slutar vi vid fyra. Äeh alltså...

Tyvärr så tog batteriet i min kamera slut precis när jag skulle föra över bilder. Det är så typiskt! Ska försöka hämta laddaren imorgon.


Blommiga skor är ett plus till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Philip

Jag hade också tänkt att satsa på blommiga skor till sommaren :) Vilken färg tror du skulle passa bäst på mej? :D

2010-02-03 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0